2. ETAP İHALE İLANI (01.03.2018) : Doğrudan Temin Yoluyla Asansör Revizyon (Onarım) İhalesi Yapılacak Pansiyonlu Okullar ve İlçeler

İHALE İLANI (2. ETAP) 

1-Listede belirtilen okul onarım işleri 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun22/d maddesi uyarınca doğrudan temin yoluyla (birim fiyat teklif usulü) yaptırılacaktır.
 
2- 2.Etap Revizyon İhalesinde PANSİYONLU OKULLAR ve İznik, Mudanya, İnegöl, Mustafakemalpaşa, Gemlik, Yenişehir, Karacabey ilçelerinden periyodik kontrol raporlarını İl Enerji Yönetim Birimine imza karşılığı teslim eden 75 adet okul ve kurumun asansör revizyon işlemleri yapılacaktır.

3- Doğrudan temin usulü ile yapılacak işlemlerde Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü İle Asansör Bakım Onarım Firmaları Arasında  Hizmet Sözleşmesi imzalayan firmalar ile Kontrol Listesindeki belgeleri tamamlayarak teslim eden firmalar başvuru yapabilir. 
 
4- A Tipi Muayene kuruluşu tarafından yapılan periyodik kontrol raporu sonucu tespit edilen uygunsuzluklar, muayene raporu olmayan veya muayene raporunda olmayıp firma tarafından belirlenen diğer uygunsuzluklar, asansörün imalat standardı, TS EN 81-70  standardı ve Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğüne Bağlı  Okul/Kurumlar İle Asansör Firmaları Arasında Yapılan Asansör Revizyon (Güvenlik Seviyesinin Artırılması) Sözleşmesi gereği Asansör Revizyon Uygulaması Ön Etüt Formu , Asansör Revizyonu Birim Fiyat Teklif Cetvelleri, Durum Tespit Tutanağı, Teklif Mektubu ve Okullara ait Periyodik Kontrol Raporu bu sayfanın altında bulunan eklerden indirilecektir.
 
5- Teklif mektubu ve birim fiyat teklif cetvelleri teslim edilmesi gereken zorunlu belgeler olduğu için eksiksiz ve doğru şekilde doldurulması gerekmektedir. Ön Etüt Formu ve Durum Tespit Tutanağı teklifiniz için destekleyici belgedir. Sözleşmede belirtilen standartlara uygun olarak verilmeyen teklifler ve Birim fiyat teklif cetvellerinde maddi hata tespit edilmesi durumunda teklif değerlendirme dışı bırakılacaktır.
 
6- Tekliflerde işçilik ve nakliye ayrıca ücretlendirilmeyip birim fiyatlarla beraber verilecektir.
7-Tekliflerin 26/03/2018 - 06/04/2018   tarihlerinde   İhale Süreç Takviminde belirtilen saate kadar Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü İl Enerji Yönetim Birimine imzalı ve kaşeli olarak her asansöre ait teklifin  kapalı zarf ile teslim edilmesi gerekmektedir. Zamanından sonra gelen teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. 
 
8-Tekliflerin değerlendirilmesi 13/04/2018 - 18/04/2018 tarihleri arasında ilan edilecek saatlerde ilçe ilçe; oluşturulan komisyon marifetiyle, Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü   İl Enerji Yönetim Birimi Toplantı Salonunda katılımcılara açık bir şekilde yapılacaktır.
 
Bursa İl Enerji Yönetim Birimi Adresi:

Doğanbey Mah. Haşim İşcan Cad. No:3

Osmangazi İlçe MEM Hizmet Binası 1. Kat

Osmangazi/Bursa

 

SN YAPILACAK İŞLEM BAŞLANGIÇ TARİHİ BİTİŞ TARİHİ SAAT
1 2. Etap Asansör Revizyon İhale Duyurusunun Yapılması 02.03.2018 17.00
2 Asansör firmalarının ihale evraklarını İl  Enerji Yönetim Birimin internet sayfasından alması ve  revizyon işlemlerinin tespiti için okullarda altyapı incelemeleri yapması 02.03.2018 30.03.2018 17.00
3 Asansör firmalarının  ihale evraklarını İl Enerji Yönetim Birimine teslim etmesi  26.03.2018 06.04.2018 17.00
4 2. ETAP İHALESİ 10.04.2018 12.04.2018 17.00
5 Asansör firmaları tarafından teslim edilen dosyaların İl Enerji  Yönetim Birimince  incelenip değerlendirilmesi 13.04.2018 18.04.2018 17.00
6 İhale sonucunun ilanı 19.04.2018 19.04.2018 17.00
7 Sözleşmelerin imzalaması  20.04.2018 27.04.2018 17.00

 

NOT: İhtiyaca göre İl MEM değişiklik yapabilir.