Minik Kâşifler Kodluyor

Minik Kâşifler Kodluyor

BURSA-Orhangazi 125.Yıl Anaokulu öğrencileri, Okul Müdürü Aslı İnan'ın desteği ile Müdür Yardımcısı Nurdoğan Çevik in kuruculuğunu yaptığı ´Minik Kaşifler Kodluyor - Tiny Explorers Coding´´adlı uluslararası e-twinning projesinin çalışmalarına devam ediyor.

Kategori : Bilgisayarsız Kodlama

08.12.2018

Bu haber 484 kez görüntülendi.

Ekleyen : Cemil Turan

Minik Kâşifler Kodluyor

BURSA-Orhangazi 125.Yıl Anaokulu öğrencileri geçen yıl tanıştıkları e-Twinning projelerine bu yıl da devam ediyor.Müdür Yardımcısı Nurdoğan Çevik in kuruculuğunu yaptığı Minik Kaşifler Kodluyor - Tiny Explorers Coding adlı Yunanistan, Sırbistan ve İspanya´nın ortak olduğu uluslararası e-twinning projesi ile kodlama ile tanışan öğrenciler 21.yüzyılın gerekliliği olan problem çözme, karar verme, eleştirel düşünme ve yaratıcı düşünme gibi becerileri kapsayan kodlama eğitimine erken yaşta başlamanın mutluluğunu yaşıyorlar.

Projede öncelikle öğrencilerimiz bilgisayarsız sınıf içi etkinlikleriyle yapıp daha sonra bilgisayarlı etkinliklerle kodlama çalışmalarına devam edecekler. Ayrıca ortak olduğumuz okullardaki öğrencilerin tanışıp uygulanan farklı uygulamalar öğrenilerek işbirliği içerisinde öğrenilenlerin pekiştirilmesi ve kodlama konusundaki tecrübelerin paylaşımı sağlanmaktadır.

Projemiz kapsamında proje kurucusu Nurdoğan Çevik; 3-9 Aralık 2018 tarihleri arasında tüm dünyada eş zamanlı olarak uygulanacak olan Hour of Code "Bilgisayar Bilimleri Haftasında",tüm proje üyesi öğrencilerine öğrettiği Body Code dansı ile kodlama saati uygulamalarına destek verdi. Sırbistan ortağımızın da destek verdiği etkinliğimizde öğrencilerimiz hem eğlendi hem öğrendi.
Okul Müdürü Aslı İnan; Çağın gereklerine uygun öğrenci yetiştirmek için yeni öğrenme tekniklerinin kullanılıp öğrenmelerimizi zenginleştirmemiz gerekmektedir dedi.Proje kapsamında yapılan etkinlikleri ilgiyle takip ettiğini belirterek Hour of Code etkinliklerine katılan öğrencilerimize katılım sertifikaları verip öğrencilerimize teşekkür etti.