2021 E-KPSS/KURA ATAMALARI
1565
13:37
18.02.2021

Engelli personel (2021 EKPSS/KURA) atamaları kapsamında ilimize yerleştirilen ve İLİMİZDE GÖREVE BAŞLAMAK İSTEYENLER, aşağıda belirtilen belgelerle birlikte en geç 26/02/2021 tarihi mesai bitimine kadar Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü (Personel Atama Şubesi)'ne başvuru yapmaları gerekmektedir.

 İstenilen Belgeler

 1-Kimlik Aslı ve Fotokopisi. (1 Adet)

 2-2021 EKPSS/Kura Yerleştirme Sonuç Belgesi.

 3-Öğrenim Belgesi Aslı veya Onaylı Örneği.

 4-30.03.2013 tarihli ve 28603 sayılı Resmî Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe giren "Özürlülük      Ölçütü, Sınıflandırması ve Özürlülere Verilecek Sağlık Kurulu Raporları Hakkında Yönetmelik" hükümlerine uygun olarak alınan Engelli Sağlık Kurulu Raporunun Aslı veya Onaylı Örneği.

 5-Biyometrik Fotoğraf (3 Adet)

 6-Erkek adaylar için Askerlik Terhis Belgesi veya Muafiyet Belgesi. 

7-Adli Sicil ve Arşiv Kaydı.

 8-Devlet memuru olarak görev yapan ya da daha önce görev yapmış olanlar, Hizmet Belgesinin Aslı veya Onaylı Örneği.

 9-Mal Bildirim Formu için Tıklayınız.

 10-Atama Başvuru Formu için Tıklayınız.

 11- Kamu Personeli Etik Sözleşmesi için Tıklayınız.

Engelli personel (2021 EKPSS/KURA) atamaları kapsamında ilimize yerleştirilen ve BAŞKA İLDE GÖREVE BAŞLAMAK İSTEYENLER, aşağıda belirtilen dilekçe örneğini Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü (Personel Atama Şubesi)'ne elden ya da

(personelatama16@meb.gov.tr)  e-posta adresine 22/02/2021 tarihine kadar Müdürlüğümüzde olacak şekilde gönderilmesi gerekmektedir.

 

 Dilekçe örneği için Tıklayınız.

Yayın Tarihi: 18.02.2021