SHÇEK 2024 Eylül 2.Dönem Merkezi Yerleştirme Kapsamında Yapılan Atama için İstenilen Belgeler
Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünün 09/10/2024 tarihli ve 116622314 sayılı yazısı doğrultusunda 2828 sayılı Sosyal Hizmetler Kanunu kapsamında İlimiz emrine ataması yapılanların 25/10/2024 tarihi mesai bitimine kadar istenilen evraklarla beraber ekteki belgeleri de doldurarak Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü (Personel Atama Şubesi)'ne başvuru yapmaları gerekmektedir.
İSTENEN BELGELER:
1-Diploma Aslı veya Onaylı Fotokopisi (Atamaya esas)
2-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
3-3 Adet Vesikalık Fotoğraf (Biyometrik)
4-Yeni tarihli Adli Sicil ve Arşiv Kaydı (E-Devlet'ten alınabilir.)
5-Erkek adaylar için Askerlik Terhis Belgesi veya Muafiyet Belgesi.
6-Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Atama Sonuç Belgesi (İnternet çıktısı)
7-2828 Sayılı Kanuna Tabi Personel Atama Başvuru Formu. Tıklayınız.
8-Mal Bildirim Formu. Tıklayınız.
9-Kamu Etik Sözleşmesi. Tıklayınız.
10-Evrak Teslim Tutanağı. Tıklayınız.