BURSA İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

SHÇEK 2024 Eylül 2.Dönem Merkezi Yerleştirme Kapsamında Yapılan Atama için İstenilen Belgeler

Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünün 09/10/2024 tarihli  ve 116622314 sayılı yazısı doğrultusunda 2828 sayılı Sosyal Hizmetler Kanunu kapsamında İlimiz emrine ataması yapılanların 25/10/2024 tarihi mesai bitimine kadar istenilen evraklarla beraber ekteki belgeleri de doldurarak Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü (Personel Atama Şubesi)'ne başvuru yapmaları gerekmektedir.

İSTENEN BELGELER:

1-Diploma Aslı veya Onaylı Fotokopisi (Atamaya esas)

2-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi  

3-3 Adet Vesikalık Fotoğraf (Biyometrik)

4-Yeni tarihli Adli Sicil ve Arşiv Kaydı (E-Devlet'ten alınabilir.)

5-Erkek adaylar için Askerlik Terhis Belgesi veya Muafiyet Belgesi.

6-Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Atama Sonuç Belgesi (İnternet çıktısı)

7-2828 Sayılı Kanuna Tabi Personel Atama Başvuru Formu. Tıklayınız.

8-Mal Bildirim Formu. Tıklayınız.

9-Kamu Etik Sözleşmesi. Tıklayınız.

10-Evrak Teslim Tutanağı. Tıklayınız.

Hocahasan Mah. İlkbahar Cad. No38 Yeni Hükümet Konağı A Blok 16050 Osmangazi/BURSA - 0(224) 445 16 00

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.