Page 72 - 5 YAYIN-EYLÜL 81 ÇALIKUŞU BURSA
P. 72
SPOR
İL MÜDÜRÜMÜZ
İL MÜDÜRÜMÜZ
SERKAN GÜR’DEN,
SERKAN GÜR’DEN,
BURSA
BURSA
İPEKÇİLİK
İPEKÇİLİK
AİHL
AİHL’YE’YE
ZİY
ZİYARETARET
B ursa İpekçilik Anadolu İmam Hatip Lisesini ziyaret eden
Bursa İl Millî Eğitim Müdürü Serkan Gür,
Okul Müdürü Mustafa Yiğit’ten bilgi aldı. Gür’e ziyarette Yıldırım
İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Sevinç ve İl Milli Eğitim Şube
Müdürü Bekir Arslan da eşlik etti. Gençlerimizi bugünün ve yarının dünyasında olabilecek geliş-
Bursa İpekçilik Anadolu İmam Hatip Lisesinde gerçekleştiri- melere hazır, aynı zamanda manevi ve kültürel değerlerimizle
len ziyarette konuşan Bursa İl Millî Eğitim Müdürü Serkan Gür, iç içe yetiştirmek için bizler elimizden geleni yapmaya hazırız
“Bursa İpekçilik Anadolu İmam Hatip Lisemiz, 2022 YKS’de ve bu konuda var gücümüzle çalışmaya devam ediyoruz. Din
ilk bin öğrenci arasında 17 öğrenci ile yer alarak büyük bir öğretimi, çağın gerisine düşmeden hatta ilerisine taşıyacak
başarıya imza attı. Derece elde eden öğrencilerimizin okulla- politika ve uygulamalarla güncelleniyor. Bugünün din öğretimi
rımızdaki Destekleme ve Yetiştirme Kurslarımıza katılan öğ- ekseninde belirlenmiş olan fen - matematik ağırlıklı, musiki
rencilerimiz arasından olması bizleri ayrıca gururlandırdı. Okul ağırlıklı proje okullarımız var. İnanılmaz başarılı projeler üre-
kurslarımızın önemini bir kez daha gösterdi. Her yıl YKS’de ilk tiyor, harika çalışmalar ortaya koyuyorlar. Bu başarılar tüm
binlik sıralamaya ismini yazdıran okulumuzun öğrenci, öğret- imam hatip okullarımızı gururlandırıyor.” dedi.
men ve idarecilerini kutluyor, başarılarının devamını diliyo- İmam hatip liselerinde akademik başarının artırılmasının ya-
rum.” dedi. nında robotik kodlama ve yoğunlaştırılmış dil programlarıyla
Güçlü Türkiye Üreten Türkiye için imam hatip liselerinde öğ- her yıl yeni hedeflerle çıtanın daha da yükseldiğini belirten
renim gören öğrencilerin bu çizgide yetiştirmenin önemine İl Millî Eğitim Müdürü Serkan Gür, “Çocuklarımız imam hatip
72 vurgu yapan Gür, “Çocuklarımızı imam hatip lise müfredatının liselerimizde kültür ve medeniyetin vazgeçilmezi olan musiki
yanında bilimle, sanatla, edebiyatla, ikinci ya da üçüncü bir ile hüsn-ü hat, ebru, tezhip, kaligrafi, resim gibi geleneksel ve
72
72
yabancı dil bilen, teknolojiyle iç içe yetiştirmemiz gerekiyor. çağdaş görsel sanatlarda kendini geliştirme imkânı bulurken