Page 27 - 6 YAYIN-KASIM 81 ÇALIKUŞU BURSA
P. 27

BURSA’DA ÜNİVERSİTE İŞ BİRLİĞİNDE





 ‘OKUL TEMELLİ MESLEKİ GELİŞİM PROJESİ’                                                                                                                   PROJELER







 HAYATA GEÇİRİLİYOR









 Bursa İl Millî Eğitim Müdürlüğü ile Bursa Uludağ Üniversitesi iş birliğinde hayata geçirilen “Okul Temelli Mesleki
 Gelişim Projesi” açılış programı Bursa Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesinde gerçekleştirildi.







 leri doğrultusunda özel olarak oluşturulan  geliştirebilmeleri hedefleniyor.

 programlarla  da  kurumlarımıza  özel  eği- Proje  kapsamında  yılsonuna  kadar  2  bin
 timler verilmesi planlanıyor. Öğrenme ya- öğretmene eğitim verilecek
 şam boyu devam eden ve tükenmeyen bir  Yılsonuna  kadar  yaklaşık  2  bin  öğretme-
 süreçtir. Bu nedenle Okul Temelli Mesleki  ne  farklı  başlıklarda  eğitimler  sunulması

 Gelişim Programı ile öğretmenlerimiz, ihti- planlanan projeyle, kısa dönemli seminer
 yaç duyduğu eğitimleri kendileri belirleye- ve atölye çalışmalarının yanı sıra yeni mes-
 cek ve kendi okullarında, alanında uzman  leki gelişim eğitim içerikleri ile farklı mo-
 kişilerden  bu  eğitimi  alma  şansına  kavu- düllerden  oluşan  eğitimler  tasarlanması

 şacaklar.  Öğretmenlerimizin  istifadesine  planlanıyor. İl Millî Eğitim Müdürlüğü bün-
 sunulan  bu  çalışmanın  Bursa’mıza  hayırlı  yesinde  öğretmenlere  açılacak  olan  tüm
 olmasını temenni ediyor, Başta Sayın Rek- eğitimler, bireylerin özel katılımlarına açık
 törümüz Prof. Dr. Ahmet Saim Kılavuz ol- olacak şekilde web sayfası ve web tabanlı

 mak üzere projede emeği geçenlere şük- veri toplama sistemi aracılığıyla duyuruya
 ranlarımız sunuyorum.”         çıkarılacak.  Öğretmenler  hazırlanan  web
 İl Milli Eğitim Müdürlüğü Öğretmen Yetiş- sayfasında  yer  alan  online  kayıt  sistemi
 tirme  ve  Geliştirme  Şubesinin  yürüttüğü  üzerinden istedikleri eğitimlere kayıt yap-

 proje ile gelecek nesillerin şekillenmesin- tırabilecekler. Gelen talepler doğrultusun-
 de büyük önem taşıyan öğretmenleri; kü- da eğitimlerin planlanmasının yanında öğ-
 resel düzeyde öğretmenlik yetkinlikleriyle  retmenlerin  istekleri  doğrultusunda  yeni
 buluşturmak,  yenilikçi  bilgiler  ile  donatıl- eğitim başlıkları da belirlenebilecek.

 malarını sağlamak, yurt dışındaki gelişme-
 leri  takip  edebilmeleri,  yeni  yöntemlerle
 tanışabilmeleri  ve  kendilerini  alanlarında                                                                                                          27

                                                                                                                                                              27
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32