Page 73 - 6 YAYIN-KASIM 81 ÇALIKUŞU BURSA
P. 73

SERKAN GÜR, BURSA’DAKİ OKULLARIN





 MÜDÜRLERİYLE TOPLANTILAR GERÇEKLEŞTİRDİ                                                                                                                  OKUL ZİYARETLERİ









 Bursa  İl  Millî  Eğitim  Müdürü  Serkan  Gür,  Bursa’daki  okulların  müdürleriyle  ayrı  ayrı  toplantılar

 gerçekleştirdi. Yapılan toplantılara Bursa’daki ilköğretim, ortaöğretim, mesleki eğitim, özel eğitim

 ve BİLSEM’lerin müdürleri, İl Milli Eğitim Müdürlüğünün ilgili birim amirleri ve ilçe müdürleri de katıldı.



 Meslek  liselerinin  sektörün  ihtiyaç  duyduğu  nitelikli  iş  leceğini biliyoruz. Okul müdürlerimizden de yapılan bu

 gücü ihtiyacının karşılanmasında lokomotif görevi üst- çalışmalara destek vermelerini ve bu çalışmaların için-
 lendiğini söyleyen İl Milli Eğitim Müdürü Serkan Gür mes- de yer almalarını bekliyorum”

 lek  liselerinin  müdürleriyle  gerçekleştirilen  toplantıda   Gür: “Öğrencilerimizin girişimci bir ruhla bir fi-
 ise şunları söyledi:   kir üretebilmeleri oldukça önemli”

 “Tarihi konumu ve günümüze ışık tutan geleneksel za-

 naat kültürüyle gerek üretim potansiyeli gerek mesleki   Bursa İl Millî Eğitim Müdürü Serkan Gür; “Öğrencilerimi-
 ve teknik eğitim kapasitesi açısından ülkemiz ekono-  zin, TÜBİTAK, MEB Robot ve TEKNOFEST gibi yarışma-
 misinin lokomotif şehirleri arasında yer alan Bursa’mız-  lara  daha  fazla  katılım  göstermelerini  arzu  ediyorum.

 da okul-sanayi iş birliğini güçlendirmek üzere pek çok   Bu  yarışmaların  temel  amacı,  gençlerimizi  düşünme-
 çalışmayı hayata geçiriyoruz. “Mesleki Eğitimde İş Bir-  ye, gözlem yapmaya, merak etmeye, merak ettiklerini

 liği” protokollerimizin artması ve genele yayılması için   araştırmaya  teşvik  ederek  gelecekte  karşılaşacakları
 Bursa’mızda sektör temsilcilerimizle ve ilgili STK’larla   problemlere çözümler üretebilen, 21. yüzyıl becerileri-
 yoğun bir iş birliği içinde olduğumuzu ifade edebilirim.   ne sahip bireylerin yetişmelerini sağlamaktır. Bu bağ-

 Güçlü Türkiye’nin yolu, güçlü mesleki eğitimden geçiyor.   lamda, bizler için en önemli kriter projeye kaynak olan
 Tüm  kurumlarımızın  bu  bilinçle  hareket  etmesi,  daha   fikrin, proje sahibi öğrencilerimize ait olmasıdır. Öğren-

 fazla gencimizin üretime dâhil olmalarının önünü aça-  cilerimizin girişimci bir ruhla bir fikir üretebilmeleri ve
 caktır. Küreselleşen ekonomik yapı içinde eğitim-istih-  ülkemizin  milli  teknoloji  hamlesinde  ihtiyaç  duyacağı
 dam-üretim  ilişkisinin  güçlendirilmesi  sektör-öğrenci   nitelikli insan kaynağına ileride katkı sağlayacak olma-

 arasındaki  buluşmanın  sağlanmasıyla  mümkün  olabi-  ları oldukça önemli.” dedi.













                                                                                                                                                        73

                                                                                                                                                              73
                                                                                                                                                              73
   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78