Page 12 - 18 YAYIN-KASIM2024 81 ÇALIKUŞU BURSA
P. 12

PROJELER                       Bur                                                                                                                                                                                                                                                                             PROJELER
                                                    Bursa’da Öğrenciler Spora Doyacaksa’da Öğrenciler Spora Doyacak
















































                                        Bursa  İl  Millî  Eğitim  Müdürlüğü,  okullarda  sportif                                  ve  geleneksel  çocuk  oyunlarının  yaygınlaştırılması                                    geliştirme fırsatı bulacaklar. İlçelerde gerçekleştirilecek

                                        faaliyetlere  yeni  bir  soluk  getiriyor.  Türkiye  Yüzyılı                              gibi çalışmalara ağırlık verilecek. Bu organizasyonlarla                                  projelerle, öğrencilerin sosyal ve kültürel gelişimlerine
                                        Maarif Modeli çerçevesinde hayata geçirilen projelerle,                                   öğrencilere  hem  sportif  becerilerinin  geliştirilmesi,                                 katkı sunulurken, yeni müfredatın belirlediği öğrenme

                                        öğrencilerin  zihinsel,  duygusal,  sosyal  ve  bedensel                                  hem  de  takım  çalışması,  liderlik  gibi  sosyal  beceriler                             hedefleri  doğrultusunda  sosyal  ve  fiziksel  becerilerin

                                        gelişimlerini  destekleyen  çalışmalar  hız  kazanıyor.  Bu                               kazandırılması sağlanacak.                                                                gelişimine de destek sağlanacak.
                                        model  doğrultusunda,  sportif  faaliyetlerin  sayısı  ve

                                        çeşitliliği artırılarak öğrenciler arasında spor kültürünün                               Öğrencilerin  okul  dışı  öğrenme  ortamlarında  da  aktif                                Bursa  İl  Millî  Eğitim  Müdürlüğü,  Türkiye  Yüzyılı  Maarif

                                        yaygınlaştırılması amaçlanıyor.                                                           rol  almaları,  yeni  müfredat  ve  Türkiye  Yüzyılı  Maarif                              Modeli’ne dayalı sportif projelerle öğrencilerin çok yönlü
                                                                                                                                  Modeli hedefleri doğrultusunda desteklenecek. Sosyal                                      gelişimini desteklemeyi amaçlıyor. Bu adımlar, Bursa’da

                                        Bursa  İl  Milli  Eğitim  Müdürlüğü  ile  Gençlik  ve  Spor  İl                           öğrenme  deneyimlerinin  zenginleştirilmesi  amacıyla                                     spor  kültürünü  yaygınlaştırırken,  çocukların  takım
                                        Müdürlüğü  koordinasyonunda  ilçelerde  Okul  Spor                                        düzenlenecek  etkinliklerle  öğrenciler,  sadece  fiziksel                                çalışması ve liderlik gibi önemli beceriler kazanmasına

                                        Faaliyetleri  Koordinatörleri  belirlenerek  okullar  arası                               aktivitelerle  değil,  aynı  zamanda  iletişim,  problem                                  da katkı sağlıyor.

                                        sportif  müsabakaların  yanı  sıra,  fiziksel  aktivitelerin                              çözme  ve  sorumluluk  bilinci  gibi  becerilerini  de


                  12 12                                                                                                                                                                                                                                                                                                           13 13

           12 12                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         13 13
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17