Page 14 - 15 YAYIN-MAYIS2024 81 ÇALIKUŞU BURSA
P. 14

OR
                                                                     OR TAOKUL ÖĞRENCİLERİ BURSA’DA TAOKUL ÖĞRENCİLERİ BURSA’DA



                     PROJELER                                                                         PROJELERİNİ SERGİLEDİ                                                                                                                                                                                                         PROJELER
                                                                                                      PROJELERİNİ SERGİLEDİ















































                                                                        TÜBİTAK 2204-B Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması Bursa Bölge Sergisinin açılışı İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Murat

                                                                        Taşdelen ve İl Milli Eğitim Şube Müdürü Mustafa Danışman‘ın katılımlarıyla Bursa Teknik Üniversitesi Fuaye alanında gerçekleştirildi.

                                                                        Bu yıl 18. si düzenlenen ve Türkiye genelinde 12 bölgede gerçekleştirilen 2204 B Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Bursa Bölge
                                                                        Yarışmasına Balıkesir, Bilecik, Bursa, Çanakkale, Eskişehir, Kütahya ve Yalova’dan ortaokul öğrencileri katıldı.

                                                                        Bursa’dan 165 proje başvurusu yapıldığı yarışmanın bölge sergisine 29 tane başvuru davet edildi. Bölge sergisi, 22 -25 Nisan 2024 tarihleri
                                                                        arasında Bursa Teknik Üniversitesi Fuaye alanında gerçekleştirilecek.

                                                                        Her yıl düzenlenen TÜBİTAK 2204 B Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması ile ortaokul öğrenimine devam eden öğrencilerin
                                                                        temel, sosyal ve uygulamalı bilim alanlarında çalışmalar yapmaya teşvik edilmesi, bu konuda çalışma yapmaya yönlendirmek ve mevcut

                                                                        bilimsel çalışmalarının gelişimine katkı sağlamak amaçlanıyor.












                 14 14                                                                                                                                                                                                                                                                                                            15 15

           1414                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          15 15
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19