Page 58 - E-DERGİ TEMMUZ 04
P. 58
“ÖĞRETMENİM ELİMİ TUT!”
ursa Millî Eğitim Müdürlüğü eTwinning Kalite Bursa İl Millî Eğitim Müdürlüğü koordinatörlüğün-
Etiketi Ödül Töreni Merinos AKKM Osmangazi de 17 ilçemizdeki e-Twinning koordinatörlerimiz bu
BSalonunda gerçekleştirildi. alandaki farklı yaklaşımları öğrencilere aktarmak
Programda konuşan Vali Yardımcısı Halil Serdar için canla başla mücadele ediyorlar. Ben de buradan
Cevheroğlu, “e-Twinning İl Koordinatörümüz bizimle konulara liderlik eden ilçe milli eğitim müdürlerimi-
birlikte 43 ülkenin projede iş birliği yaptığını belirtti. ze, şube müdürlerimize, öğretmenlerimize ve bütün
Bu anlamda bayrağımızı en önde tutmak zorundayız. ekip arkadaşlarıma yürek dolusu sevgi, saygı ve te-
Bursa olarak Bize yakışan da budur. Bu başarının ili- şekkürlerimi iletmek istiyorum, öğrencilerimin de
miz için devamını diliyor, emeği geçen herkese Bur- gözlerinden öpüyorum.”
sa Valiliğimiz ve Bursa’mız adına teşekkür ediyorum.” örende konuşan Bursa İl Millî Eğitim Müdür
dedi. V. Mustafa Kahya ise “E-twinning İl Koordi-
Programı nedeniyle il dışında bulunan Bursa İl Millî Tnatörlüğümüz ilçelerimizle birlikte büyük bir
Eğitim Müdürü Serkan Gür törene video mesaj özveri ile çalışmalar yürüttü. 2018 yılında ilimizde ak-
gönderdi. Gür gönderdiği mesajda şunları söyledi: tif 300 proje yürütülmekte iken bugün itibariyle bu
“e-Twinning projesi kapsamında öğretmenlerimiz, sayı 2020 olmuştur. Yine 218 yılında ilimizde toplam
eğitim ortamlarına farklı yaklaşımlarını hayat boyu 15 kalite etiketi var iken bu yıl bu sayı 202 olmuştur.
öğrenme ilkeleri ışığında çok özel bir şekilde öğren- Bizler de Bakanlığımızın vizyonu doğrultusunda tek-
cilerimize aktardılar. Bursa’daki eğitimin gelişimine nolojiyi insanlık yararına kullanabilen, üreten ve kar-
katkı sundular. Ben de kendilerine yapmış oldukları şılaştıkları sorunları çözebilen yeni Dünya meslekle-
58 katkıdan dolayı şükranlarımı sunuyorum. Bursa’daki rinin farkında olan nesillerimizi yetiştirebilmek adına
e-Twinning çalışmaları çok özel bir şekilde ilerliyor. sahada çalışmalar yürüten tüm öğretmenlerimize
58
58