Öğrencilerimizin aileleriyle verimli zaman geçirmelerini sağlamak, çocukların bir karakter ve hikaye yaratarak bunu çeşitli yollarla resmetmesini ailelerin ise hikayeyi yazması ile 8 sayfalık bir çocuk kitabı oluşturmalarını sağlamak, imza günü düzenleyerek çocukların başarı duygusunu tatması ve özgüvenlerinin artmasını sağlamak, çocukların oluşturdukları karakterin kostümünü ailesiyle beraber tasarlayarak sınıfta ailenin hikayeyi okumasını çocuğun kostümle hikayeyi canlandırmasını sağlamak, velilere projemizi tanıtırken çocuk edebiyatı ve kapsamı hakkında bilgilendirmeler yapmak
özgün
geri dönüşümü desteklemek çocuklarda özgüven ve başarı duygusunu artırmak için
çekingen çocuk davranışları
1. Çocukların aileleriyle verimli vakit geçirmelerini sağlamak
2. Çocukların özgün ürünler oluşturmalarını sağlamak
3. Okul-aile-çocuk-çevre etkileşimini geliştirmek
4. Öğrencilerimizin yaratıcılığını desteklemek ve kitaplara olan ilgilerini artırmak
5. Öğrencilerimizin estetik duygularını desteklemek
6. Velilere yönelik paneller düzenlemek
1. Çocukların aileleriyle verimli vakit geçirmelerini sağlamak
2. Çocukların özgün ürünler oluşturmalarını sağlamak
3. Okul-aile-çocuk-çevre etkileşimini geliştirmek
4. Öğrencilerimizin yaratıcılığını desteklemek ve kitaplara olan ilgilerini artırmak
5. Öğrencilerimizin estetik duygularını desteklemek
6. Velilere yönelik paneller düzenlemek
aile katılımı destekli
Katılımcı öğretmenlerin belirlenmesi (07 Ekim – 14 Ekim 2019)
Öğrencilere, velilere proje ve projenin işleyişi hakkında bilgi verilmesi (15 Ekim - 20 Ekim 2019)
Kitapların öğrenciler ve veliler tarafından belirlenmesi ,hazırlanan kitap tasarım formunun veliler tarafından doldurulması (21 Ekim - 27 Ekim 2019)
Yapılması planlanan kitapların öğretmenler tarafından onay süreci (28 Ekim - 03 Kasım 2019)
Kitapların yapım süreci (4 Kasım – 24 Kasım 2019)
Yapılan kitapların öğretmene teslimi (25 Kasım 2019)
İmza Günü (27 Kasım 2019)
Kostümlerin belirlenmesi ve hazırlanan kostüm tasarım formunun veliler tarafından doldurulması (28 Kasım – 01 Aralık 2019)
Yapılması planlanan kostümlerin öğretmenler tarafından onay süreci (02 Aralık – 08 Aralık 2019)
Kostümlerin yapım süreci (09 Aralık – 29 Aralık 2019)
Sınıf içerisinde kostümle hikayeyi canlandırma süreci (30 Aralık 2019 – 12 Ocak 2020)
Öğretmenlerin süreç fotoğraflarını proje ortaklarıyla paylaşması (13 Ocak – 17 Ocak 2020)
kitap tasarımı ve imza gününden sonra yazılan hikayenin sınıfta canlandırılması
yapılan çalışmalar aşamalarına göre kayıt altına alınması ürün tanıtımı yapılması
1. Ailelerin çocuklarıyla verimli zaman geçirmeleri sağlanacak
2. Çocuklar özgün ürünler oluşturacak
3. Bilişsel, dil, psikomotor, sosyal duyuşsal gelişimleri desteklenerek bütünsel gelişim sağlanacak
4. Çocukların kendilerini ifade etme becerileri gelişecek
5. Öğrencilerimizin özgüven duyguları ve özdenetim becerileri artacak
her iki dönemde de uygulanabilir
Henüz bu iyi uygulama örneği için etkinlik eklenmemiştir.