Page 7 - 17 YAYIN-EYLÜL2024 81 ÇALIKUŞU BURSA
P. 7

EDİTÖRDEN                                                                                                                                                EDİTÖRDEN









 Editörden

















 KIYMETLİ OKURLAR;  / bursailmem16                       bursa.meb.gov.tr






 Adını Reşat Nuri Güntekin’in Çalıkuşu adlı ro- Bu yıl İstanbul’da üçüncüsü düzenlenen Yeşi-  “Zanaat Atölyeleri” uygulaması ile meslek lise-
 manından alan, Bursa İl Millî Eğitim Müdürlüğü  lay Liseler Arası Münazara Turnuvası’nın Tür-  lerinin  kapılarını  ilk  kez  ortaokul  kademesin-

 olarak yayınladığımız 81 Çalıkuşu-BURSA adlı  kiye finaline Bursa Ali Osman Sönmez Sosyal   deki 7. ve 8. sınıf öğrencilerimiz için açtık. Bu

 e-dergimizin  17.  sayısını  sizlerle  buluşturma- Bilimler  Lisesi’nden  2  takım,  Şükrü  Şankaya   kapsamında  Bursa’da  6  okulda,  7  alanda  top-
 nın  mutluluğunu  yaşıyoruz.    e-Dergimizin  bu  Anadolu Lisesi’nden 2 takım ve Ahmet Erdem   lam  59  farklı  atölye  programı  beceri  eğitimini

 sayısında yine Bursa İl Millî Eğitim Müdürlüğü- Anadolu Lisesi’nden 1 takım olmak üzere top-  başlattık.  Bu  sayede,  gençler  mesleki  yetkin-

 müzün çatısı altında yer alan ve eğitim ailemi- lamda 5 takım ile katıldık. Ali Osman Sönmez   liklerini  artırırken,  gelecekteki  kariyerleri  için
 zin iş birliği içinde yürüttüğü çalışmaların ba- Sosyal Bilimler Lisesi öğrencilerinden Muham-  bilinçli  seçimler  yapmalarına  yardımcı  olacak

 zılarını sizlerle paylaşacağız.  med Zeybek en iyi ikinci konuşmacı ve Mevlüt   deneyimler kazanacak.

 Yurtdışındaki  Türk  Cumhuriyetleri  ve  Balkan   Sami Yıldıran ise en iyi beşinci konuşmacı se-  Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü olarak, Türkiye

 ülkeleriyle  aramızdaki  ortak  kültürel  değer-  çildi.  Yüzyılı Maarif Modeli müfredatının en iyi şekilde

 lerin kuvvetlendirilerek barış, sevgi, kardeşlik  Bursa’da  “2.  Ulusal  Eylem  Planı”  kapsamında   yöneticilerimiz  ve  öğretmenlerimiz  tarafından
 ve dostluk duygularının geliştirilmesi ve okul- otizm  spekturum  bozukluğu  olan  bireylerin   öğrencilerimize aktarılabilmesi için gerekli eği-

 lar arasında iletişim ağı oluşturulması amacıy- ihtiyaçlarına  çözümler  geliştirmek  amacıyla   timleri plandık ve gerçekleştirdik.

 la gerçekleştirilen “Uluslararası Kardeş Okul İş  “Otizm İl Eylem Planı Çalıştayı” Bursa  e-Dergimizin yayımlamasında emeği geçenlere
 Birlikleri İstişare Toplantısı”na ev sahipliği ya-  Teknik Üniversitesi ev sahipliğinde gerçekleş-  teşekkür  ediyor,  bir  sonraki  sayımızda  buluş-

 parak Tophane Mesleki ve Anadolu Lisesi’nde   ti. Bu çalışmaların, özel bireylerimizin hayatla-  mak üzere iyi okumalar diliyoruz.

 6 6  gerçekleştirdik.  rına kolaylık getirmesini temenni ediyoruz.                                                                                      7

 6 6                                                                                                                                                            7 7
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12