Page 13 - E-DERGİ MART 02
P. 13

STRA
                              STRATEJİ GELİŞTİRMETEJİ GELİŞTİRME
                                                                                                                                                          EĞİTİM  PROJELERİMİZ






                           SES!OL: İstismara Karşı Ses Ol Geleceğe Umut Ol!.                      eTwinning BURSA
                                                                                                   21.  yüzyılın  ve  geleceğin  insanlarına  hitap  edebilen,  değerleriyle  barışık  aynı  zamanda
                               Özel eğitim gereksinimi olan çocuklara eğitim veren özel eğitim okulu   dünya ile entegre, öğrenciyi merkeze alarak öğretmeni çözüm odaklı ve tasarımcı bir role
                               öğretmenlerinin çocuk istismarı konusundaki farkındalıklarını ve bilgi   teşvik eden, teknolojiyi araç olarak kullanmayı bilen, iş birliği içerisinde ve takım hâlinde
                                                                                                   çalışmayı önemseyen öğretmenlerimizin dijital eğitim araçları aracılığıyla, yaratıcı, eleştirel
                               seviyelerini yükseltmek                                             düşünmeyi geliştirecek projeler üretip, maddi dünyada başarabildiklerimizin ışığında, ma-
                                                                                                   nevi yönden de gelişimi ve olgunlaşma anlayışını edindirebilmektir.






                             JuezLTI                                                     We All Belong Here: Creating Safe And Diverse City SpacesDiverse City Spaces
                                                                                                   Mahrum kentsel topluluklar bağlamında kullanılan güçlendirmekavramını yeni-
                              Biçimlendirme dilleri, programlama ve veri tabanları gibi bilgisayar alış-  den düşünmek
                              tırmalarının otomatik olarak değerlendirilmesine izin veren bir araç ha-  •  Hem  yetişkinlerle  çalışan  profesyonelleri  hem  de  öğrencilerin  kendilerini,
                              zırlayarak soru havuzu oluşturulması                                 şehrin sakinlerinin gerçek ihtiyaçlarına dayalı aktiviteler tasarlayıp uygulayarak
                                                                                                   yaratıcı ve daha kapsayıcı kentsel alanlar için kılavuzlar ve araçlar ile donatmak.





                             Let’s Talk                                                      OKULUN ÖTESİNDE: Bey
                                                                                             OKULUN ÖTESİNDE: Beyond Schoolond School
                              Let’s Talk Projesi öğretmenleri Native ile bir araya getirir. Role-play, group&-  Okul dışı öğrenme ortamlarını doğru ve etkili kullanmak için öğretmenlik mes-
                              pair work, gaming, singing a song, discussion ve problem çözme gibi öğretim   lek profilini güçlendirmek; okul dışındaki mekanlarda eğitim sorumlusu olarak
                              yöntem ve tekniklerini uygulayarak yabancı dil konuşma becerilerini geliştirir-  görev alanları, öğretmen ve öğrencilerle aynı amaç doğrultusunda bir araya ge-
                              ken, farklı okullarda görev yapan öğretmenlerin deneyimlerini paylaşmasını   tirmek; yaşadığımız dünyanın kültürel, doğal ve endüstriyel mirasının sosyal ve
                              sağlayarak mesleki yeterliliklerini geliştirme                       eğitimsel değerini gelecek kuşaklara aktarmak.






                       ALLready a Success to School Life                                       Today’s Children, Tomorrow’s ChangemakersChangemakers

                              Öğrencilerin okula hazır hâle getirilmesi için eğitim alanındaki mevcut   Bursa  Çocuk  Girişimci  Merkezi  projemiz  ile  bir  paralellik  gösterecek
                              ihtiyaçların belirlenmesi ve okulun tüm dinamik öğelerinin işe koşula-  şekilde kurgulanmıştır ve temelde Erasmus Hibe Programından fayda-
                              rak geleneksel okul oryantasyon programlarının güncellenmesi         lanılarak  Bursa  Çocuk  Girişimci  Merkezi  projesinin  sürdürülebilirliğini
                                                                                                   arttırmak.






                             Code is Loading                                          Cooperation Project on Innovation on AR in Public Works Public Works

                              Farklı ülkelerden kodlama ve yazılıma ilgi duyan öğrencilerin bir araya geldiği,   Sektör içindeki iş kazalarının önlenmesi fikrinden yola çıkarak kurgu-
                              farklı yazılım dilleri için eğitim videolarının, dokümanların, e-öğrenme araç-  lanan proje ile; İnşaat Teknolojisi alanı öğretiminde etkin teknoloji kul-
                              larının ve belirli dönemlerde yapılacak webinarların yer aldığı, açık kaynaklı,   lanımı için uluslararası alanda kullanılabilir mobil artırılmış gerçeklik
                              karşılıklı etkileşime dayalı, ücretsiz ve kolay erişilebilir yenilikçi bir kodlama   uygulaması geliştirilecektir.
                              platformu oluşturmak.






                CreaSTEAM (Co-thinking and Creation for STEAM diversity-gap reduction)diversity-gap reduction)
                                                                                     Spatial Awareness for Vulnerable Learners with AR-Toolswith AR-Tools
                              STEAM alanında çeşitliliği teşvik etmek için etkili aktivite paketleri uygulayarak
                              okullar için bir çerçeve programı geliştirmek,
                              •  Steam  alanında  ve  mesleklerindeki  çeşitliliği  sağlamak  ve  boşluğunu  ele   Mesleki eğitim öğrencileri için öğrenme sürecini kolaylaştırmak, so-
                              almak için çocuklar ve gençler arasında STEAM ve en iyi uygulamaları teşvik   mutlaştırmak ve mekânsal farkındalığı artırmak,
                              etmeye ilişkin girişimleri/uygulamaları haritalandırma               • Mesleki eğitim öğrencileri için teknolojik gelişmelere uygun öğren-
                                                                                                   me süreçleri oluşturarak istihdam edilebilirliği artırmak,  13
                                                                                                   • Teknik öğretmenleri Artırılmış gerçeklik ile tanıştırmak ve derslerde
                                                                                                   aktif kullanımı için gerekli eğitimleri vererek motivasyon sağlamak,
                                                                                                   • Artırılmış Gerçeklik uygulamalarının eğitimde kalıcı olarak  13 13
                                                                                                   kullanılmasını sağlamak.
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18