Page 17 - E-DERGİ MART 02
P. 17

ÖZEL EĞİTİM
                                                                      ÖZEL EĞİTİM









                            FARK ET, DURMA, SES OL!                                                                                                       EĞİTİM  PROJELERİMİZ




                                             Çocuğun ihmal ve istismarı konusunda okul yöneticileri ve okul
 ULUSAL LİSELER ARASI MÜNAZARA TURNUVASITURNUVASI  psikolojik danışmanlarının bilgilerini arttırmak,


                                             • Toplumda ve ailelerde çocuğun ihmal ve istismarı konusunda
                                             farkındalık oluşturmak.













                       SES VER: Sanat, Eğitim, Spor



                                             Özel  gereksinimli  bireylerin  görünürlüğünü,  bilinirliliğini  arttırmak,  farkındalık
                                             yaratmak,
                                             • Özel çocuklarımıza yeni varoluş alanları açmak,
                                             • Özel çocuklarımıza kendilerini gerçekleştirmeleri için fırsat oluşturmak,

                                             • Eğitimin kalitesinin yükseltilmesi için öğretmen yeterliliğinin arttırılması ve öğ-
                                             retmenin özel eğitime bakış açısında farkındalık oluşturmak.











               ULUSAL BİLSEM KAMPI: Bilim, Teknolojiloji ve Sanayive Sanayi


                                              Öğrencilerimize  bilimi  sevdirerek;  gözlem,  keşif,  sorgulama,  hipotezi  test

                                              etme, problem çözme ve model oluşturma becerilerini geliştirmek,
                                              • Elde edilen becerileri kullanarak farklı disiplinlerin yöntem ve uygulamala-
                                              rını tanımalarını sağlamak; atölye çalışmaları ile gündelik hayattaki sorun-
                                              ların bilimsel yöntemlerle çözülebileceğinin farkına varmaları sağlamak ve

                                              sektörel bazlı iş birlikleri oluşturmak.                                                                  17

                                                                                                                                                               17 17
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22