Page 16 - E-DERGİ MART 02
P. 16

SOSYAL ORTAKLIKLARAL ORTAKLIKLAR
                    EĞİTİM  PROJELERİMİZ    SOSY



                                            Y
                                            YARIŞMALARARIŞMALAR













                                       ULUSAL LİSELER ARASI MÜNAZARA TURNUVASITURNUVASI





                                                                    Öğrencilerde;
                                                                    • Öz güven ve sorumluluk duygusunu geliştirmek,
                                                                    • Kendilerini etkin bir şekilde ifade etmelerini sağlamak,

                                                                    • Düşünme, araştırma ve karşılaştıkları problemlere çözüm bulmak ye-
                                                                      teneklerini geliştirmek,
                                                                    • Farklı görüşleri bir arada yaşatabilme olgunluğu sağlamak,

                                                                    • Kanıtlar ve bilgiler yoluyla mantık yürüterek fikirlerini savunmalarına-
                                                                      katkıda bulunmak.
















                                   TURUNCU DAMLA: TASARRUF ODAKLI FİNANSAL OKURYAZARLIKSAL OKURYAZARLIK





                                                                    İlkokul 3 ve 4. sınıf öğrencilerine  ‘gelecek odaklı davranış’, ‘limitli
                                                                    kaynaklar’, ‘cazip ürüne karşı durabilme’, ‘istek ve  ihtiyaç arasındaki
                                                                    farkı görebilme’, ‘bütçeleme’, ‘sabırlı davranma’, ‘zor kararlar vere-

                                                                    bilme’ ve ‘grup kararları alabilme’ konularında  verilecek eğitimlerle

                                                                    çocukların finans  okuryazarlıklarının gelişimine destek olmak.






                  16

           16 16
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21