Page 16 - E-DERGİ MART 02
P. 16
SOSYAL ORTAKLIKLARAL ORTAKLIKLAR
EĞİTİM PROJELERİMİZ SOSY
Y
YARIŞMALARARIŞMALAR
ULUSAL LİSELER ARASI MÜNAZARA TURNUVASITURNUVASI
Öğrencilerde;
• Öz güven ve sorumluluk duygusunu geliştirmek,
• Kendilerini etkin bir şekilde ifade etmelerini sağlamak,
• Düşünme, araştırma ve karşılaştıkları problemlere çözüm bulmak ye-
teneklerini geliştirmek,
• Farklı görüşleri bir arada yaşatabilme olgunluğu sağlamak,
• Kanıtlar ve bilgiler yoluyla mantık yürüterek fikirlerini savunmalarına-
katkıda bulunmak.
TURUNCU DAMLA: TASARRUF ODAKLI FİNANSAL OKURYAZARLIKSAL OKURYAZARLIK
İlkokul 3 ve 4. sınıf öğrencilerine ‘gelecek odaklı davranış’, ‘limitli
kaynaklar’, ‘cazip ürüne karşı durabilme’, ‘istek ve ihtiyaç arasındaki
farkı görebilme’, ‘bütçeleme’, ‘sabırlı davranma’, ‘zor kararlar vere-
bilme’ ve ‘grup kararları alabilme’ konularında verilecek eğitimlerle
çocukların finans okuryazarlıklarının gelişimine destek olmak.
16
16 16